نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي :بايد رفاقت مسئولين يزدي حفظ شود


نماينده اردكان در مجلس شوراي اسلامي گفت: 530 طرح و لايحه تا پايان سال 84 در مجلس شوراي اسلامي وصول شده است، كه به شرط عدم دريافت طرح و لايحه ديگر در 2 سال باقيمانده، مجلس شوراي اسلامي جوابگوي بررسي آن نيست.

به گزارش واحد تامین خبر یزد فردا :محمدرضا تابش در شوراي توسعه و برنامه استان يزد در سالن حميدياي استانداري، افزود: 51 درصد طرح و لايحه هاي دريافتي به اصلاح قوانين و24 درصد به موافقتنامه هاي بين المللي و 7 درصد به طرح ها ي دولت اختصاص دارد.

وي با اشاره به ويژگيهاي ممتازمردم يزد و شخصيتهاي برجسته يزدي، تاكيد كرد:‌حداقل وظيفه مسئولين در هر منصب و كسوتي، كم نكردن از اين آبرو و عزت است.

نماينده مردم اردكان مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: مسئولين بايد معدل مردم را داشته باشد و حركت آنها در اين مدار باشد.

تابش ادامه داد:‌ کليه كارها در يزد با دين داري سنجيده مي شود وجريان ها و گروههاي يزدي در تحولات استان نقشي نداشته اند و بين چپ چپ و راست راست در استان تنها 10 درصد تفاوت وجود دارد و بايد در دوران اخير نيز اين رفاقت حفظ شود.

وي با بيان اينكه بودجه 85 بيشتر از 10 درصد عملياتي نيست، اظهار داشت: بودجه 85 با همه نقدها و اصلاحات با 195 هزار و 800 ميليارد تومان بسته شد و بايد سياست هاي اتخاذ شود تا شاهد جمع شدن نقدينگي و افزايش تورم نباشيم.

وي افزود: استان يزد با 2/2 درصد سهم از اعتبارات تملك دارائي در رتبه 25 و در اعتبارات مصارف با 8/1 دهم درصد سهم از اعتبارات كشوردر رتبه 20 قرار دارد.

یزد فردا             ایسنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا